ESSENCE/ NOVITETI PROLJEĆE/LJETO 2018 (grupna recenzija)

travnja 16, 2018

Svi smo već naučili da ne prođe niti jedna sezona a da Essence ne izbaci mnoštvo noviteta. U međuvremenu Essence stalak dopunjava sa i šarenim, medenim i kreativnim limitiranim kolekcijama, u koje se nerijetko zaljubimo već pri prvom pogledu. Iako sam veliki ljubitelj LE kolekcija ovog brenda, moram priznati da su mi ove nešto ustaljeninje kolekcije mrvicu draže jer nema žurbe za kupovinu, pa ih lijepo mogu mjerkati i pokupiti pokoju informaciju prije nego što se odlučim za kupovinu, pa čak i napraviti zalihu favorita. Vjerujući da i većina vas dijeli moje mišljenje, brzo sam probala ovosezonske novitete koji su došli na Essence stalak, a evo i mini recenzija.


Izgleda da su sunčani dani Essence tim odmah podsjetili na more, ljeto i šarenilo, obzirom da se u novitetima našla jedna upečatljiva mermaid paletica - 03 my shell is my castle. Iako cijeli svijet bruji o mermaid trendu, iskreno rečeno, to nije moj fazon, no s druge strane to nikako ne umanjuje činjenicu da je ovo jedna zanimljiva paletica. Sadrži 10 nijansi, od kojih je nažalost samo jedana (svijetlo roza) mat, pa je ovu paleticu malo teže iskoristiti za kreiranje potpunog look-a. Iako nijanse na prvu djeluju odvažno, međusobno se lijepo upotpunjuju, pa se s njima mogu stvoriti zaista kreativni look-ovi. Ako vam ipak treba nešto smirenije osim mermaid ova paleta dolazi u još 3 nešto smirenije varijanti.


I naredni proizvod prati mermaid trend, ali ovoga puta riječ je o Glow like a mermaid highlighteru. Iako se iz samog pakovanja stiče dojam jednog prejakog highlightera sa svim tim šarenim bojama, i prvom pomišlju kako će sve ona izgledati na licu, budite bez brige jer duga će i dalje ostati na nebu. Kada se boje iz ovog highlighter pomješaju zajedno će sačiniti jednu lijepu sjajnu nijansu koja će odgovarati svakom tenu. Naročito u ljetnom periodu highlightera nikad dosta, no obzirom da dolazi u količini od 10 grama vjerujem da će vam trajati, ne samo ovo ljeto, nego jednu cijelu vječnost :).


Kada smo kod highlightera tu su i dva nova kremasta highlightera u sticku. 3D  dewy look kao što mu i sam naziv kaže treba da stvori dewy izgled, a uz to ovaj stick sadrži i shea maslac u sebi, odlično zar ne. Drugi stick nosi naziv holo wow! sparkle i na izgled malo jači nego predhodni, sa sitnim rozkastim česticama. Ovu vrstu proizvoda ne koristim, tako da ću ih u narednom periodu proslijediti vama :)

Sjaj je trend svakog ljeta, pa ne čudi da se Essence odlučio na još jedan novitet koji će dati dodatni sjaj koži, a riječ je o Glow to go iluminirajući sprej za setovanje. Preslatka bočica krije sasvim ok sprej sa sitnim česticama, no nažalost prskalica je veliki problem ovog proizvoda. Neravnomjerno rasprši proizvod pa se čestice znaju u većim kapljicama naći na licu. Samo zbog loše prskalice ovaj proizvod nema moju preporuku. Nadam se da će Essence tim uskoro uvidjeti ovu greškicu i poboljšati pakovanje (ako se to bude desilo dok ovo čitate, onda svakako probajte, jer proizvod je sasvim ok) :)
Dugo vremena smo čekale i napokon dočekale neki primer za glittere. Ja do sada ovu vrstu proizvoda nisam nalazila u našim drogerijama, i moram priznati da sam se baš obradovala. Get your glitter on! primer je za glittere ali odlično služi i kao klasični primer za oči i komotno može parirati i dobrom starom Essence primeru. Ni klasična sjena ni glitteri ne mrdaju sa očiju i po 8 sati. Što se tiče glittera, ne koristim ih puno ali sam probala i moram priznati za jedan drogerijski proizvod meni super radi stvar.  Glitter se lijepo nanosi, ne skuplja se u pregibu i sitne čestice nakon višesatnog nošenje ne padaju po licu. Uz primer na Essence stalku možete naći i nekoliko vrsta glittera, koji će odlično nači primjenu ne samo na očima nego i noktićima.
Još jedan primer je u novitetima, ali ovoga puta za lice. You bettter work! primer jedini je gym-proof primer na tržištu. Od nedavno sam aktivno počela ići u teretanu i ruku na srce ne mislim da vam je puder uopšte potreban u teretani, no zbog manjka samopouzdanja i problematične kože znam da neke djevojke ipak stave blažu varijantu pudera na lice, pa svakako jedan primer ovog tipa nije loše imati. Ono što me najviše veseli jeste da ima zaštitni faktor 20 i navodno otporan je na znoj (još nije bilo prilike da ga testiram u tom segmentu). Idealno za ljeto, bez obzira na teretanu :) Obećava i instant blur efekt no ja nisam primijetila da mi u nekoj značajnijoj mjeri blura lice. Pimer se brzo upija i ostavlja onaj blagi ljepljivi odjećaj zahvljujući kojem se puder lijepo "uhvati" za lice. Neće nešto doprinijeti kontrolisanju sebuma,  no svakako je dobro imati zaštitni sloj između pudera i lica.


Tu su još dva proizvoda za oči. Prvi je volume hero maskara koja ima bucmastu platičnu četkicu sa sitnim čekinjem. Što se tiče same definicije i razdvajanja trepavica radi prosječan posao, dok je po pitanju volumena ( što joj i jeste primaran zadatak) sasvim korektna maskara. Za bolji efekt svakako nanesite dva sloja. Drugi proizvod je nešto što ne srećemo tako često na policama- make me brow eyebro powder ili drugim riječima puder/prah za obrve. "Tuš pakovanje" sa nekom lopticom u sebi krije tanki aplikator pomoću kojeg puder nanosite na obrve. Neka vas pakovanje ne zbuni, jer tekstura ovog proizvoda je više praškasta, iako sudeći po pakovanju djeluje da je u pitanju neki gel. U koliko imate izrazito tanke obrve ovo nije proizvod za vas, no s druge strane lijepo će poslužiti djevojkama sa debljim obrvama koje ih samo žele još dodatno popuniti.


Kada su Essence proizvodi u pitanju meni lično najdraži su oni za usne. Kada su u pitanju olovke za usne, boljih za manji novac sigurna sam da nema. I ptice na grani znaju da dolaze u dvije varijante: klasična drvena na šiljenje i plastična na odvrtanje. Znamo i da su većini draže one na šiljenje, no obratite pažnju na novu liniju ovih olovki pod nazivom " soft contouring" i nikako ne propustite kupiti sebi par komada nijasne 11 sucker for grey :) Zahvaliti ćete mi kasnije nije problem :) Nešto mekanija varijanta je ona na odvrtanje koju rađe nanosim na cijele usne, nego li na sam rub također u novom izadnju sa novim nijansama. Jeste li znali da od sada na vrhu imate mini šiljalo?
Stigli su im i novi ruževi za usne i to colour boost tečni ruževi (na slici swatch nijasne 07bite me if you can), te Colour up! klasični ruževi sa sjajnom i pomalo providnjikavom teksturom  (swatch na slici nijanse 10).


Essence često izbaci zanimljive naljepnice za noktiće. Ovoga puta u nešto umjerenijoj varijanti koja će odgovarati svima bez obzira na godine. Zlatne trakice idealne su u svakoj kombinaciji :) A da noktići uz naljepnice izgledaju još i njegovano tu je Hydra nail care serum koji sam probala dva puta i onako prvi dojmovi su pozitivni. Nije previše mastan pa se brzo upije, lijepog je mirisa, a nakon sušenja nokti izgledaju nahranjeno. Serum je ovo koji definitivno lijepo radi posao i koji svakako ima moju preporuku.
Nešto posve novo na našim policama i meni najsimpatičniji i omiljeni proizvod iz ovosezonskih noviteta jeste Tropical hand mousse. Riječ je o kremi za ruke, koja iz bočice izlazi u obliku plave pjene, baš kao mousse. Osim što ima jaaako interesantnu teksturu, odlično obavi svoj posao i lijepo nahrani ruke. Ljetna šarena bočica je dovoljno malena da stane u svaku torbicu, što je dodatni plus. U svakom slučaju jedan lijep proizvod koji je vrijedan pažnje.


KOJI PROIZVODI SU VAŠI FAVORITI? DO NAREDNOG ČITANJA LJUB, LJUB. VAŠA M.



You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe